2 Temmuz 2012 Pazartesi

Bugün günlerden Efe :)

Üniversiteden arkadaşım Sabriye... (Tanıdığım ilk günden beri Sabiş diye hitap edince Sabriye yazmak ne kadar tuhaf geldi şimdi :) ) Sabişim Ankara'da oturuyor.. İstanbul'a geldiği birgün sevgili Aydan (o da üniversiteden arkadaşım :) , Sabiş ve ben buluştuk.. Çok güzel bir akşam geçirdik.. Önce Beşiktaş'ta bir güzel balık ekmeğimizi yedik (bu esnada balıkçı amcanın bize "kızlaaaaaar siparişleriniz geldi" şeklindeki hitabı ile dumura uğradık, yıllardır ekmek arasında palamut diye yediğimiz balığın uskumru olduğunu öğrendik :) ). Daha sonra da güzel bir kahve için bir kafeye oturduk. Kahvelerimizi yudumlarken ben tabi iki arkadaşımın da başının etini yiyerek yaptığım boyamaları, çalışmaları gösterdim telefonumdaki fotoğraflardan.. Vıdı vıdı vıdı... Sonuç ne dersiniz? Sabişim bana "madem öyle Efe için de birşeyler yaparsın heralde teyzesi" diyerek noktayı koydu geceye :) Velhasılı kelam, uzuuun bir zaman geçse de, sonunda başardım ve Efe'ye panosunu yaptım :)






O da panosunu görünce çok sevinmiş, bütün akşam cücelerin gerçekten 7 tane olup olmadığı tekrar tekrar sayımla kontrol edilmiş :)


Benim güzel arkadaşım Sabiş ve bal şeker oğlu Efe'nin fotoğrafı ile bitireyi yazımı :)


Odana huzur, sağlık getirsin panon insallah Efe :) Herkese sevgiler...

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. çekirgen seni çok özenle takip ediyor :) Efecim miniğimiz bal kaymak odasına ne de güzel yakışmış yedi cüceler :) Eline sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim sevgili çekirgem :) Söz verdin bak benim çocuğum olursa da sen yapacaksın :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar düzgün yapabilir miyim bilemiyorum ama yapacağımdan emin olabilirsin cicim :)

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...