21 Haziran 2012 Perşembe

Aaahhh bu romantizm...

Bu yazımda hasetimden çatlayarak yaptığım iki çalışmadan bahsedeceğim size... İki erkek arkadaşımın kız arkadaşları için yapmamı istedikleri hediyelerden... İsimleri veremiyorum maalesef deşifre etmemek için arkadaşlarımı :)))

İlki çok sevimli bir salon resmi, evimiz olursa ona asarız düşüncesiyle yapılan :) Önceleri resim biraz karışık gibi gelmişti ama bittikten sonra hepimiz çok sevdik. Çok zarif ve naif bir pano oldu. Zaten bunu yaptığım arkadaşım da çok naif bir insan, dolayısı ile seçtiği kişinin de bu panoyu seveceğine inanıyorum. Güle güle kullansın hediye edilen sevgili, gözümüz yok :)






İkincisi ise şirketteki arkadaşlarımla birlikte bizi bizden alan bir çalışma oldu :) Neden mi? Tamam arkadaşım anladık seviyosun, düşüncelisin, sevgiline böyle ince bir hediye yapmamı istiyorsun, hepsini anladık da, o şiir nerden çıktı şimdiiiiii???? :))) Bu şiiri de içine alan bir kitap kutu istiyorum diye çıktı karşıma sağolsun arkadaşım... Ama rengi de mor olacakmış, kız arkadaşı öyle severmiş... Ama daha talepler bitmediii... Bir de daha önce yaptığım kitap kutunun mor renklisi olacakmış onunkisi.. Nasıl yapayım ben onu, resmin rengini değiştirmeyi bilmiyorum desem de dinlemedi beni ve sağolsun photoshop yapmayı öğrenmemi sağladı :))) Bir de bu kutuyu boyarken degrade boyamayı öğrenmeye çalıştım, tam istediğim sonuç olmasa da degradeye benzer birşeyler oldu işte :)

Sevgili bayan arkadaşlarım; ortaya çıkan sonuç "ama bana neden böyle hediyeler gelmiyor?" sorusunu isyanla sorduracak denli sinir bozucu, resimlere bakmadan şimdiden söyleyeyim :)










Madem oldu, bari suyunu çıkaralım diyerekten bir de böyle bir paket yaptık hediyeye :)



Güle güle, sevgi ile kullansınlar hediyelerini inşallah... Herkese sevgiler... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...