15 Haziran 2012 Cuma

Mutluyum, Mutlusun, Mutlu...

Enteresan bir başlık oldu değil mi? :) Ama yazımı okudukça manidar bir başlık olduğunu anlayacaksınız :)

İşten bir arkadaşım Hakan.. Gayet nev-i şahsına münhasır, sessiz gibi görünen ama tek bir lafı ile kitleleri kahkaha krizlerine sokan, aşık diye nitelendirdiğimiz, doğuştan kanında extacy (mutluluk hapı) bulunduğuna inandığım, enteresan arkadaşım benim :)

Bir de Hakan'ın çok sevdiğim eşi Mutlu var :) İsimden başlığın hakkını vereceğimin sinyallerini anlamışsınızdır herhalde :)

Hakan, daha önce Ece Hanım'a yaptığım saati çok beğendi, bana da bunun gibi bir saat yapar mısın, eşime hediye etmek istiyorum dedi.. Ben de aynısı olmasın bari dedim, oturdum birşeyler tasarladım.

Sonra bu tasarımı kabataslak resimleri koyarak Hakan'a göstereyim de beğendiği bir şey olsun dedim. Gönderdim maille çizimi, "süpersin Duygu harika olmuş, merakla bekliyorum bana ulaşmasını" diye gayet normal bir cevap vermiş, beni şaşırttı sağolsun. Şimdi Hakan'ı tanımayanlar "normal" dememin nedenini tam anlamamıştır, hemen açıklayayım; kendisi "anormal" cevaplarıyla ünlüdür çünkü :)

Ama şaşkınlığım kısa sürdü... Telefonum çaldı, karşıda Hakan... "Duygu, ben sana olur dedim ama bir daha açtım baktım olmamış, soldaki tavuğun poposu sağdakinin elindeki civcivi kapatmış, yazık hayvana" demez mi :))))) Hakancım o sadece bir taslaktı, böyle birşeyler olsun mu diye çizim yapıp sana gönderdim, tabii ki öyle olmayacak diyince de asıl bomba geldi; "Haaaa, ben bitirdin de fotoğrafını gönderdin sandıııım" :))) Ayyy aslında Hakan'ın bombalarını anlatsam blogda en az bir 15 yayın filan olurdu :))

Neyse velhasıl kelam, sevgili Mutlu için, harıl harıl çalışan tavukların süslediği bir saat yaptım. Mutlu'nın fişek gibi bir oğlu olduğundan hayatı nefes nefese geçiyor, o yüzden böyle bir konsept oluşturayım kendisine dedim :)



Güle güle, güzel günlerde kullanmanız, baktıkça beni hatırlamanız dileği ile... Sevgiler

1 yorum:

  1. evde tek çalışan saatimiz seni hatırlamamak mümkünmü, hakan getirdiği akşam diğerini düşürdü ve çalışmıyor, bi diğerininde pimi çıktı çalışmıyor,

    saatin geldiği an biizm evde hayat durdu sonra yeniden canlandı, sayende duygucum emeğine sağlık,sevgilerimle

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...