7 Eylül 2012 Cuma

Sonbahar geldi, şemsiyeler fora :)

Madem sonbahar geldi, madem şemsiyeler çıktı meydana, şemsiyelik de lazım tabi değil mi :) İşte Sımsıcak Cafe için yaptığım şemsiyelik... Eski zamanlardan kalma yabancı gazetelere ait sayfalar eşliğinde Charlie Chaplin gülümsüyor bize şemsiyesinin altından...








Bu arada sonbahar demişken, bayıldığım bir sonbahar şarkısını da paylaşayım sizinle... Özellikle dinlememiş olanlar için şiddetle tavsiye ediyorum :)

 http://www.youtube.com/watch?v=nd-sTptNhAo

Sokaklarda yanımda dolaşan yağmur
Geceleri başucumda duran yağmur
Avucumda ellerin yerine yağmur
Vur yüzüme vur yüzüme
Saçlarımda nefesin yerine yağmur
Dudağımda dudağın yerine yağmur
Gökyüzünden çaresizliğimi yağmur
Vur yüzüme hadi vur yüzüme
Yağmur..


Sevgiler, mutlu haftasonları....

6 yorum:

  1. Çok beğendim,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkür ederim Bahar Hanım, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. Çok farklı ve çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. bayıldım ben bu projeye, şarkı için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. MERHABA ŞEMSİYELİĞİN FİYATINI ÖĞRENMEM MÜMKÜNMÜ?

    YanıtlaSil
  5. MERHABA ŞEMSİYELİĞİN FİYATINI ÖĞRENMEM MÜMKÜNMÜ?

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...