9 Ocak 2013 Çarşamba

Şaka mısın 2013?

Yeni yıl beni ve iş yerimdeki arkadaşlarımı korkutarak karşıladı. Sevgili Gülcan'ın oğlu hastalandı... Fazla detaya girmek istemiyorum çünkü gerçekten korktuk ama neyseki şimdi zor zamanları atlattık diye umuyoruz. Her geçen gün daha iyi haberler alıyoruz, daha da alırız inşallah. 2013'ün tatsız bir şakasıydı ve geçti gitti diye düşünmek istiyoruz hepimiz. Sevgili 2013, şaka hakkını doldurdun, geri kalan zamanında bize daha şevkatli davran olur mu?

Bu can sıkıntısıyla ne boyamak geldi içimden, ne de yaptıklarımı yayınlamak... Ama iyi haberler geldikçe bari yaptıklarımı yayınlayayım dedim ben de kendimce. Hala yapmak konusunda yeterli motivasyonum yok yalnız :( Aslında hiç bir şey yapasım yok..

İşte geçen haftalarda yaptığım iki çalışma. İlki yine cam kavanozlar... Bu kavanozları sevgili arkadaşım Nihal'in ablasının yeni evi için yaptım. Nihal'e daha önce de mutfak için panolar (burada) ve Alaçatı penceresi de (burada) yapmıştım. Daimi müşterim olur inşallah kendisi :) Sırada bir set kavanoz daha var onları da yaptım mı tamamdır :)





Diğeri ise yine iş yerinden arkadaşım Ela için... Mutfağına bir pano yaptık. Ben çok sevdim, özgün bir çalışma oldu. Sizler de seversiniz umarım... Maalesef güzel fotoğraf çekmeyi unuttum, bu seferlik böyle olsun artık...


Herkese sevgiler, sağlıklı, güzel haberlerle dolu günler diliyorum..

16 yorum:

  1. duygucuğum arkadaşının evladına çok geçmiş olsun.yine güzellikler yapmışsın ellerine sağlık.yeni yıl herkese güzellikler getirsin

    YanıtlaSil
  2. öncelikle minik prense geçmişler olsun diyorum ve yukarıdaki güzelliklere bayıldığımı söylemeden edemiyorum harika ben de kurabiye adamlı kavanozlar yapmıştım ama sizin ki gibi yazı şablonum olmadığı için üzerine hamur kabartma yapamadım acaba rica etsem o yazı şablonunu bana mail olarak atabilirmisiniz çok güzel (elmassozz@gmail.com)şimdiden çok teşekkürederim sizin de benim bloğumda beğendiğiniz birşeyler olursa ben de size göndermekten zevk duyarım

    YanıtlaSil
  3. İnşallah geçti hayatım bundan sonra diliyorumki güzel şeyler bizi bekliyor seni seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Awesome post.
    Feel free to visit my page ; How To Make Real Money Online

    YanıtlaSil
  5. Duygucum merhaba,

    Arayı baya uzattın umarım iyisindir, yeni güzelliklerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  6. duygu hanım iyi günler ben sayfanızı yeni keşfettim çok güzel şeyler yapıyorsunuz ellerinize sağlık bende evde kendi kendime bişiler yapmaya çalışıyorum acemice size bir sorum olacaktı acaba kavanozların üzerine yazdığınız harfleri nereden buluyorsunuz ben istanbulda avrupa yakasında oturuyorum ama bulamadım malesef cevabınız için şimdiden teşekkür ederim iyi günler size

    YanıtlaSil

  7. Pınar Hanım merhaba. Harflerin bir setini internetten buldum, bir setini de Ece Aymer İstanbul şubesinden sevgili Süeda Hanım gönderdi bana. Mail adresinizi verebilirseniz ben de size gönderebilirim harfleri.

    YanıtlaSil
  8. çok memnun olurum mail adresim pnrocal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. mailinizi aldım duygu hanım size çok ama çok teşekkür ederim çok makbule geçti yolladığınız harfler en kısa sürede kavanozlarımı süslüyeceğim:) size iyi günler ve iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar çalışmalarınız çok güzel.. Ben de yapmak istiyorum fakat bu yazılardan hiç bulamadım :( diğer arkadaşa gönderdiğiniz gibi bana da harfleri yollarsanız gerçekten çok sevinirim şimdiden cok teşekkürler. (vtrnrgn@hotmail.com) tekrar tekrar teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  11. duygu hanım çook çook ama çoook teşekkür ederim :) bugün gününüz cok ama cok güzel geçer insallah:D

    YanıtlaSil
  12. merhaba duygu hanım mümkünse bende bu harf dekopajlarını istiyorum teşekkürler elifseenn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Duygu hanim merhaba. Yazi sablonunjza bayildim bende kendimce biseyler yapmaya calisiyorum bu amator ruha yazi sablonunuzu gonderiseniz cook mutlu olucak..cok cok tesekkur ederim 🌸 ayferasya56@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Duygu hanim merhaba. Yazi sablonunjza bayildim bende kendimce biseyler yapmaya calisiyorum bu amator ruha yazi sablonunuzu gonderiseniz cook mutlu olucak..cok cok tesekkur ederim 🌸 ayferasya56@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. bende yazi sablonu istiyorum Duygu Hanim rica etsem bana da yollar misiniz. jasmin.4835@gmail.com 😊

    YanıtlaSil
  16. bende yazi sablonu istiyorum Duygu Hanim rica etsem bana da yollar misiniz. jasmin.4835@gmail.com 😊

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...