28 Mayıs 2012 Pazartesi

Sımsıcak Cafe ve Ece Aymer ile Tanışma

Herhalde çoğumuzun hayalinde bir gün güzel bir kafe açmak, mis gibi kek ve kahve kokuları eşliğinde dostlarımızı, misafirlerimizi ağırlamak, yorulduğumuz zaman kafenin bir köşesindeki koltuğa geçip çayımızı yudumlarken kitap okumak vardır. İşte arkadaşlarımdan biri bu hayalini gerçekleştirdi :) Sevgili arkadaşım Aysu ve eşi Turan bir kafe açmaya karar verdiler. Uzunca ve meşakkatli bir arayışın ardından da Moda'da çok hoş bir mekan buldular ve cafe için hazırlıklara başladılar.

İlk sorumuz: Kafenin adı ne olacak? Şirketteki arkadaşlarla hummalı tartışmalar başladı, delice fikirler (ki genelde bizden de normal birşey pek çıkmaz) havalarda uçuşurken Aysu'nun kafası hepten karıştı :) Ama sonunda bizden beklenmeyecek kadar normal ve samimi bir isimde; "Sımsıcak Cafe"de karar kılındı.

Sonraaa iç dekorasyona geldi sıra. Ne yapalım, nasıl birşey olsun derken, duvarlardaki panoları benim panolardan yapabiliriz aslında diye düşünmeye başladık. Sağolsun Aysu'yla zevklerimiz uyuşur, sen ayarla işte birşeyler dedi ve çıktı işin içinden :)

Hummalı bir çalışma başladı sonra tabi benim için. İlk önce resimleri seçtim. Kafe ortamıyla uyumlu resimler olsun istedim. Ece Aymer'in sitesinde 4 farklı resimden oluşan aşçı panoları vardı. Taktım kafaya o aşçıları, ben bunları yapmak istiyorum diye :) Ece Aymer'in atölyesini aradım, Nalan Hanım'ı defalarca rahatsız ettim, mail attım gelmedi mi, mail attım demiştiniz ama bana gelmedi diye diye yedim bitirdim kendilerini :) Amaaa Ece Aymer ve kadrosundan eksik iş çıkar mı? Çıkmaz tabii :) Sağolsun Nalan hanım resimleri buldu ve bana gönderdi. İşte o meşhur aşçılardan böyle bir sonuç çıktı ortaya :)







Diğer üç pano yine daha önce internetten bulduğum ve çok beğendiğim resimlerdi. Onların panoları da böyle oldu :)








Sonra yine Ece Aymer'in sitesinde kendi atölye kapıları için hazırladıkları panoyu gördüm, bayıldııımmmmm, hemen benzer birşey yapmalıydım tabii ki :) İşte Açık/Kapalı panomuz :)




Bir de Wc için birşeyler yapalım dedik.. Vintage tarzı bir tabela oldu kendisi :)



Sonra gittik bunları bir asalım dedik cafe açılmadan önce. Bir duvara benim hazırladığım panolar, diğer duvara da yağlı boya tablolar asalım dedik. Benim yaptıklarımı duvara dizdik, yok bir tane daha lazım, eksik kaldı burası dedik :) Hemen koşarsııın, cafenin açılışına az bir zaman kala o boşluğu doldurursun :) İşte boşluk dolduran panom :)



Son olarak da Turan buraya bir ayna güzel olur aslında dedi. Onu da yapınca işlem tamam oldu :)



Kafedeki masa örtüleri, peçete halkaları ve önlükleri de Mor Ülke'den ayarladık.. İşte onlardan da birkaç kare ve Mor Ülke önlüğü ile sevgili Aysu :)











Sımsıcak Kefe Moda'da.. Bu sıcak ortamı görmenizi, enfes yemeklerini tatmanızı şiddetle tavsiye ederim :)


Son olaraaaaaak;

Yazılarımı okuyanlar bu işe başlamamın, blog açmanın, hala aşkla boyamalar, kabartmalar yapmamın sebebinin Ece Aymer olduğunu artık çok iyi biliyor. Bu durumda yazımın başlığındaki "Ece Aymer ile Tanışma" ifadesinin benim için 3 kelime ve 1 bağlaçtan çok daha fazla şey ifade ettiğini tahmin etmeniz işten bile değildir. :))

Ankara'ya gittiğimizde atölyeye koşarak gittim ve önce Nalan hanım güleryüzü ile karşıladı beni... Sonra alt kata indik ve tataaaaa, işte orda.. Ece Aymer!

Beni Nalan Hanım kendisiyle tanıştırır tanıştırmaz, Ece Hanım ilk ne dedi bilin bakalım? Ayyy o meşhur Duygu siz misiniz? :)))) Artık resimleri isterken ne kadar taciz etmişim siz düşünün :)))

Sağolsunlar beni çok güzel karşıladılar, kısa bir süre sohbet ettik (zira benim acelem vardı), hemen iki arada bir derede birkaç resim aldım ve atölyede kursa gitme ümidi ile ayrıldım ordan..

İlk fırsatta yanınızdayım sevgili Ece Aymer :)

Sevgi ile....

7 yorum:

  1. Sevgili Duygu,
    Sen kendin sımsıcaksın zaten...Arkadaşın cafe açmış aynı isimle..Artık sık sık oraya gitmen lazım!! Cafe'de çok güzel olmuş, kısmeti, bereketi bol olsun İnşallah...Öyle çok müşterileri olsun ki, yetişemesinler işlere!! Bizim için bahsettiğin güzel sözlere çok çok teşekkürler...Her zaman bekleriz sevgili Duygu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Hanım, sabah sabah süper bir doğumgünü hediyesi oldu mesajınız bana :) Hayatıma bu kadar güzel bir meşgale, güzel bir tat kattığınız için tekrar teşekkür ederim. Sevgiler, selamlar...

      Sil
  2. Merhaba arkadaşınızın cafesi hayırlı olsun bol kazançlar dilerim.Yaptıklarınız harika ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Mehtap Hanım çok teşekkürler. Ben de yaptıklarınızı takip ediyorum, çok güzel hepsi, ellerinize sağlık.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Harika işler çıkmış ortaya, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar Hn. Bunlar başlangıçtı hatalar çok ama yine de ilk göz ağrıları olduğu için yerleri farklı bende :)

      Sil
  5. Duygu hanım açığız kapalıyız tabelasını nasıl temin edebiliriz.Fiyatınıda yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...