9 Ekim 2012 Salı

Lady Craft'ta Mutluluk :)

Önceki yayınımda 3 haftadır Lady Craft Ayşın Önol'la kurslara başladığımı yazmıştım. Şimdi ayrıntılara geçmenin zamanıdır :)

Atölyeye bayılıyorum, çok sevimli, çok sıcak, çok candan... Ama atölyeden çok Ayşın Hanım'a bayılıyorum :) Bir kere o kadar sıcak karşılıyor ki insanı, sanki 40 yıllık arkadaşınızın evine bir kahve içmeye gitmiş gibi hissediyorsunuz kendinizi.. Zaten kahvesini ikram etmeden de göndermez öyle kolay kolay... Orada en sevdiğim şeylerden biri ders öncesi muhabbet :) Yeni projeler, yapılmışlar, yapılacaklar, bol hayalli güzel sohbetlerle başlıyoruz güne. Ayşın Hanım'ın bir diğer sevdiğim yönü de çok mütavazı oluşu. Ortaya harika işler çıkaran çok donanımlı bir insan olmasına rağmen, sanki siz ondan daha çok biliyormuşsunuz gibi bir özgüven kazandırıyor size, yaptığınız çalışma için en az sizin kadar hatta çoğu zaman sizden daha da fazla heyecanlanıyor... Velhasıl-ı kelam çooooook mutluyum orda... Fırsat olsa da vaktimin çoğunu orda geçirsem, ben de oranın bir parçası olabilsem demekten kendimi hiç alamıyorum...

Gelelim yaptığımız çalışmalara... Bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi ilk derste bir pano yaptık sevgili kuzenimin oğlu Emre için, burada görebilirsiniz Emre'yi ve panoyu :)

İkinci derste mutfağımda duran ama çok sade olduğu için biraz değişiklik yapmak istediğim bambu çay kutumu boyadık.. Çok sevdim ben çıkan sonucu, sizce nasıl? :)


 

Bir earl grey siyah çay delisi olduğum belli oluyor sanırım değil mi? :)





Kutum mutfağımla büyük bir uyum içerisinde oldu baksanıza :) Bu arada bu rengarenk baharatlıkları da vakti zamanında boyamıştım ama taşırken malesef mavinin kavanozunu, pembenin de kapağını kırdım :((( Sonra da yapmaya fırsatım olmadı ama olduğu kadar artık, kusuruma bakmayın siz :)








Üçüncü haftada ise daha ticari boyuta taşıdık çalışmalarımızı. Kendim için değil de bu tür çalışmaları satın alıp evinde görmek isteyen kişiler için çalışmaya başladık. Bu baharatlık ve bardak altlıkları çıktı 3. haftada ortaya. Mor Ülke'de de satışa çıkacak bu ürünler çok yakın zamanda.




Horozumla da bir ahenk içerisindeler, değil mi? :)


Vintage bardak altlıklarımı da çok severek yaptım, umarım siz de seversiniz :)





Son olarak sevgili Ayşın Önol'un bana hediye ettiği cupcake'lerimle başbaşa bırakıyorum sizi. Saati de bu işe başladığım ilk zamanlarda yapmıştım. Hata dolu kendisi ama ben çok seviyorum onu bu haliyle de :)




Herkese sevgiler. Ayşın Hanım size daha çok sevgiler :) Nice güzel işlere beraber imza atarız inşallah...

3 yorum:

  1. duygucuğum harika çalışmalar yapmışsınız ellerinize sağlık.hangi günler gidiyorsun,ben de minyatüre gelmek istiyorum.birlikte olursak ne güzel olur di mi.sevgilerrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil Hn ben Cumartesi sabahları gidiyorum. Aslında minyatüre gelecekseniz Cumartesi sabah grubunda birlikte olabiliriz. Siz bir masada Aslı Hanım'la, ben bir masada Ayşın Hanım'la çalışırız. Sohbet, muhabbet, bol kahkaha, süper geçer eminim, çok güzel olur kesinlikle. Bekliyoruuuuuuuz :)))

      Sil
  2. blogumda size hediye var buyrun :)

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...