31 Ekim 2012 Çarşamba

Gülcan'ıma, Güllücan'ıma...

Gülcan (kendi aramızdaki ismi ile Güllücan) işyerinden arkadaşım. 2010 yılının Mart ayında Aysu'yla birlikte katıldılar Mustafa Nevzat (artık Amgen) ailesine.. Katılmak ama ne katılmak. Fırtına gibi geldiler vallahi.. İyi ki de gelmişler, Melda, Aysu ve Gülcan'ın da aramıza katılmasıyla fabrika işyerim olması dışında, sıkı arkadaşlıkların olduğu, bol muhabbetli bir yer oldu benim için..

Ama bu arkadaşlarımın arasında Gülcan'ın yeri farklı benim için. Niye mi? Sayesinde bir ev sahibi olduk da o yüzden :) Gülcan Çekmeköy'de oturuyordu. Bir siteyi çok beğendiğini ve mutlaka görmemiz gerektiğini söyledi durdu uzun süre. Biz de gittik baktık eşimle. Güzel olmasına gerçekten çok güzeldi ama bir o kadar da pahalıydı. "Hayatta olmaz" dedim ben. Aylarca direndim "bu evi alamayız, nasıl öderiz o parayı" diye. Eşimde deli cesareti var, o hemen olur dedi ama ben ikna olmadım bir türlü. Gel zaman git zaman Gülcan  tabiri caizse "beynimi yedi", "Duygu bişey olmaz alın o evi, alın o evi" diye diye beni bitirdi ve sonuçta ikna oldum, sayesinde bir evimiz oldu :) Allah'a şükürler olsun ödemelerde sıkıntı yok, 2 yıl bitiyor bile, cesur davranmamı sağladığı için müteşekkirim arkadaşıma...

Benden sonra da o aldı aynı siteden bir ev ve şu anda hem arkadaşım hem komşum kendisi :) Güllücanıma çoooook sevdiğim, ne zamandır peşinde koştuğum bir resmin panosunu yaptım. Resmi görüp çok beğenmiştim ama bir türlü bulamamıştım ama sonunda "yardım perim" bu konuda da yardımıma yetişti sağolsun :) İsmini vermiyorum ama o kendini biliyor :) Her zaman olduğu gibi sonsuz teşekkürler kendisine.

İşte çok sevdiğim resmin kabartmalar sonucunda dönüştüğü hal :) Gülcan, eşi ve oğlunun Mor Ülke önlükleri ile çekilmiş resimleri de süsledi bu mutfağın duvarını :)






Güle güle kullan arkadaşım, güzel günlerde inşallah :)

Sevgiler

1 yorum:

  1. Eline, yüreğine sağlık. İyiki hayatımdasın iyiki komşum ve herşeyden önce arkadaşımsın. Çok emek verdiğini bildiğim bu fevkalade tabloyu ömrümün sonuna kadar saklıyacağımı ve sevgili eşim ile oğlumun resimlerinide koyarak bana özel kıldığın bu tablonun beni çok mutlu ettiğini bilmeni isterim. Hayal ettiğin herşey senin olsun Seni seviyorum

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...