24 Eylül 2012 Pazartesi

Alaçatı penceresi

Boyama işlerine daldığım ilk günden beri bir pencere yapmak vardı aklımda.. Aslında Sımsıcak Cafe için yaptığım panjurlu aynayla bu hevesimi biraz aldım ama Alaçatı'dakiler gibi bir pencere yapasım vardı hep. İşyerinden arkadaşım sevgili Nihal "ben holüme asmak için bir pencere istiyorum aslında" deyince hemen atladım tabii ki :)

Atölyeden kafamdaki gibi bir çerçeve kestirdim, ona göre ayna, perde, ışık derken, benim aklımdaki gibi birşey çıkıverdi ortaya. Bu rengi de çok sevdim ayrıca... Folkart azure blue... Güle güle güzel günlerde kullanılır inşallah.. Güzel bir konsept ve güzel bir düşünce oldu bence...

Not 1 : Bu pencereyi asmam mümkün olamadığı için fotoğrafların abesliği konusunda affınıza sığınırım :) Işığı gösterebilmek için de karanlıkta çektim ama bişeye benzemedi sanırsam :))

Not 2: Pencerenin ebatı 60 cm x 90 cm.. Beyaz mobilyalarımın orta yerinde bu kocaman şeyi boyamak gibi cesur bir yüreğe sahip bir insanım ben :) Bunu da belirtmeden geçemedim :))))







Sevgiler....

5 yorum:

  1. Önüne de bir saksı çiçekle nefis olur, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çiçek konusunda kesinlikle katılıyorum size ama arkadaşım kendim koymak istiyorum çiçeği dedi o yüzden ben koymadım :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık harika yaratıcı bir fikir bayıldım...
    elmasmagicraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)
      Selamlar

      Sil
  3. canımcım ben pek beğendim, bu mavinin sonradan hastası olmuştum zaten ama fikir süper olmuş, bende mi yapsam ne :)

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...