24 Eylül 2012 Pazartesi

Tıpta çareler tükenmez :)

Daha önce sizlerle kuzenime yaptığım ve yaşlı bir çiftin bulunduğu anahtarlığı paylaşmıştım (bakınız). Kuzenimin bir arkadaşı da sağolsun anahtarlığı çok beğenmiş, kendisi için de yapmamı istemiş. Ben aslında aynı şeyleri tekrar yapmak konusunda sıkıntılı bir insanımdır ve yapmamak için elimden gelen çabayı gösteririm :) Nihal Hanım için de aynı denemelerde bulundum :) Kendisi için yeni bir anahtarlık tasarladım, hevesle gönderdim resmi ama nafile, ben bunun aynısından istiyorum dedi başka birşey demedi :) Naparsın? Ufak bir biblo bulamama krizini atlatıp, bibloları tekrar bulunca bi güzel oturursun işin başına aynısını yaparsın :)  Hatırlatmak amaçlı kuzeniminkini tekrar yayınlıyorum, kapıdaki T&M hrflerinin dışında birebir aynısını tekrar yaptım.





Nihal hanım çok hevesli olduğu için bir an evvel yapıp teslim etmek istedim kendisine... Yaptım da. Akşam kuzenlerimi göreceğim için aldım anahtarlığı yanıma götürdüm. Tabii hamurla yaptığım kısımlar daha tam kurumamıştı. O kadar insan bi de ben bakıyım bi de ben bakıyım derkeeeeeeeeeen, anahtarlığın çatısında iki minik çatlakla sonlandırdık gecemizi :)) Ben de tabii öyle teslim edemedim, aldım yanıma anahtarlığı bir çare bulup düzelteceğim dedim. Gece düşün, gündüz düşün yok, orayı yenilemek lazım başka bir çare yok dedim hep... Sonraaaaaaa fikrim geldi :)))) O çatlaklara kuşlar çok yakışırdı! Ama kendi evimde değildim, annemin evindeydim, yanımda malzeme yok, gelgelelim bir an evvel teslim etme hevesi var.... İşte burada insanın sürekli kendisiyle birebir ilgili olmasa bile, değişik konularda fikir sahibi olmasının ne kadar faydalı olduğunu bir kez daha anladım :) Minyatürler konusunda usta olan Özden bey'in blogunda zaman zaman bazı objeleri silgiden yaptığını okumuştum. Ben de yapabilirim aslında diye düşündüm veee kestim silgiyi. Boyasını nasıl mı yaptım? Sevgili yeğenim Eren'in sulu boyalarıyla tabii ki :))))) Her şerde bir hayır varmış gerçekten, bence kuşlar konsepte renk kattılar...

Eren'ime vermiş olduğu teçhisat desteği için teşekkür eder, çok yakıştırdığım kuşlarımı bir de sizin beğenilerinize sunarım :))))





Nihal Hanım güle güle güzel günlerde kullanırsınız insallah..

Herkese sevgiler

2 yorum:

  1. Duyguuuuuu kızım süper misin nesin? Ne orjinal fikirler bunlar :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba duygu hanim.. Elinize emeğinize sağlık.. Bunun aynisindan yaptirma imkanimiz var mi acaba.. Varsa eğer gerçekten mutlu olurum..

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...