18 Eylül 2012 Salı

News :)

Sevgili arkadaşım Mihriban için daha önce bir kitap kutu yapmıştım (bakınız). Orada onun benim için ne demek olduğunu detaylı anlattığım için tekrara girmiyorum şimdi :)

Canım arkadaşım yaptığım şemsiyeliği görünce (bakınız) aklına fikir gelmiş. Uzun süredir eğlenceli bir gazetelik arıyormuş ama bulamamış. Benden eski çizgifilm karelerinden oluşan ve üzerinde "news" yazan bir gazetelik yapmamı istedi. Ben de yaptm tabii ki kırar mıyım arkadaşımı :)

Fotoğrafta gördüğü kadarı ile tam istediği gibi olduğunu söyledi ama malesef henüz ulaştıramadım kendisine gazeteliği. İnşallah görünce de çok beğenir..

Güle güle kullan arkadaşım, güzel günlerde.... Hep güzel haberler okumak dileği ile...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...