1 Ekim 2012 Pazartesi

Üsküdar'a Gider İken...

Yaptığım her işi çok keyif alarak yapıyorum ama itiraf etmeliyim bazıları birazcıcık daha heyecanlandırıyor beni ve yaparken çoook zevk alıyorum, bittikten sonra da uzun süre oturup seyre dalıyorum.

Bu çalışmam da işte beni çok keyiflendirenlerden biri... İş yerinden arkadaşım Sibel'e yaptım bu çerçeveyi. Sibel'le 8,5 senedir aynı bölümde beraber çalışıyoruz, üstelik bunun 6-7 yılı da aynı odayı paylaşarak geçti. Bu nedenledir ki sanırsam torpil yaptım kendisine :)

Sibel gezmeyi çok sever, her tatilde, her fırsatta bir tura katılır. Ben de onun bu gezilerine uygun bir konsept yaptım. Ortasına da "Üküdar'a  gideriken" modelinde bir hatun kondurduk..  Fotoğrafta çok belli olmadı ama her bir resimde kabartma da var..


Çerçeveyi Ece Aymer'den almıştım, resimler de internetten. Özellikle valizler paylaşımdan kaçınmayan güzide blogseverlerden birinden, nereden aldığımı bulamadım sonradan ama eğer okuyorsa bu yazımı, teşekkürlerimi bir borç bilirim kendisine :)


Güle güle kullan Sibel'cim. Kıskanarak, kendi ellerimle teslim ettim ya çerçeveyi sana, kıymetini bil :))))


Herkese sevgiler





11 yorum:

  1. gerçekten çok güzel bir çerçeve olmuş ellerinize tasarım ruhunuza sağlık bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. duyguuuuuuuuuuuuuuuu bayıldım yahu :) müthiş olmuş arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım benim, durmak yok boyamaya devam :)

      Sil
  3. duygucuğum becerikli ellerini çalıştırıp harika bir çalışma çıkmış ortaya ellerine sağlık sahibi de iyi günler de kullansın

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Hem çerçeve hem resimler öyle güzel yakışmış ki...! tebrik ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  6. Hediyenin kişinin özelliklerine gönderme yapanını çok severim. Bu çalışma hem bu anlamda hem de şıklık olarak pek hoşuma gitti. Emek verilmiş, özel olmuş; e haliyle kıskanılması da gayet normal.
    Sibel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,eşi benzeri olmayan çok kıymetli bir hediye olmuş .Emeklerinize sağlık. Güle güle kullanılsın.Nedesembeğenirsinden geldim,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  8. şahane bir çalışma.. çok çok güzel ve çok emek harcamışsınız belli.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar duygu hanım.

    Çok güzel bir tasarım olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...