24 Mayıs 2012 Perşembe

Silinemeyen çizgi kabusu :)

Yaptığım çalışmaları gören arkadaşım Tuba, bizim mutfağa da bir pano yapar mısın deyince, ben de başladım hazırlığa. (Bu arada Tuba, benim ve Kemal'in (eşim) üniversiteden arkadaşımız olan Sedat'ın eşidir ve Sedat bizim tanışmamıza vesile olan, hayatımızda önemli bir yere sahip olan sevgili arkadaşımızdır.)

Resimleri seçtim, nasıl birşeyler yapacağıma karar verdim, başladım boyamaya. Düz beyaz olmasın zemin, bir kırmızı şerit yapayım dedim. Hay demez olaydım, o şerit neler açtı benim başıma :) Önce bütün zemine şeridi yaptım, sonra Kemal "bu şeritler objeleri kapattı, bence ortada olmasın sadece kenarlarda olsun" dedi. Ben de gayet safiyane ortasını tekrar tamamen beyaza boyadım, fimoyla yaptığım objeleri yapıştırdım, panoyu tamamladım. Sonucu sevdim aslında, böyle birşey çıktı ortaya..


Sıra geldi fimoyla yaptığım için hamuru sertleştirmek amaçlı fırınlamaya... Ben fırını bir güzel 100 dereceye, saatimi 30 dakikaya ayarladım, sabırla bekledim sürenin bitmesini, sonra fırının soğumasını. Veeeeee fırının kapağını bir açtım, ta taaaaaaaaaa..........



Ortadaki kırmızı şeritler hortlamııııııış :(((( Çok canım sıkıldı tabii, napıcam ben şimdi diye düşündüm. Sonra neyse dedim bir kez daha boyarım artık napıyım.. Sabırla, kabarttığım objelere değdirmemeye özen göstererek bir kez daha ortasını beyaza boyadım. Sonuç yine istediğim gibi neyse ki..



O akşam arkadaşlarla buluşacağız, ama henüz verniklememiştim, şu verniği de atayım dedim. Panoya sprey verniği bir sıktım, veeeeeeeeeeeeeeee...



Allah'ııııııım bu şeritler yine çıktıııııııı :(((((

Artık verniği de sürdükten sonra yapacak birşey kalmadı. Ya yeniden yapacaktım ya da beğenirlerse bu şekilde verecektim.

Netice mi? Sağolsunlar arkadaşlarım bu şekilde çok beğendiklerini, hatta flu çizgilerin farklı bir hava kattığını bile düşündüklerini söyleyerek aldılar tabloyu :) Hemen de mutfağa astılar.. Şimdi olaylı panom mutfaklarını süslüyor :)

Güle güle kullanın sevgili arkadaşlarım..


Bu vesile ile hepinizin Regaib kandili mübarek olsun. Dualarınızı esirgemeyin...

Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...