15 Mayıs 2012 Salı

Durmadan Kabartmaya Devam...

Resimleri gördükçe Allah'ım bunu da yapmalıyım, bunu da yapmalıyım deliliği dört bir yanımı sarmışken, bir resim gördüm, bayıldım, iste bunu yapmalıyım dedim kendi kendime. Kime yapacağıma da karar verir vermez başladım calışmaya. Itiraf ediyorum bu defaki bayağı bir zordu. Onu kabart yapıştır, bunu kabart onun üstüne yapıştır, yetmedi bunu da yapıştır derken fenalıklar geçirdim ama ne yalan soyleyeyim sonucu ben çok sevdim. Rezil bir şekilde koltuğun üzerinde çekilen fotoğraflar eşliğinde işte tablom :) Sanırım bu fotoğraf olayına çözüm bulmam lazım :)






Sevgili Fatma Hanım'a hediye ettim bu tabloyu. Ne de olsa dolaylı olarak bu işe başlama sebebim o oldu (Yeni başlayanlar için bknz Miad başlıklı yazıma :) ). Her yeni çalışmada gözlerini parlata parlata "Ayyy harikasın Duygu" tepkisini benden esirgemeyen Fatma Hanım'a helali hoş olsun bu emekler :) Baktıkça beni sevgiyle anarsınız umarım.

Herkese sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...