31 Mayıs 2012 Perşembe

Ayşın Önol (Lady Craft) ile Tanışma...

İşyerimde çok önemli bir denetimi sonunda atlatmıştık.. O kadar yoğun bir çalışma dönemiydi ki, eve sadece uyumaya gidip, sabah kalkıp yine işe geliyordum. Neyse ki atlatmıştım ve o Cuma izinliydim. Bu boş günümü nasıl değerlendirsem diye düşündüm. Boyacı Kedi Şeyda Hanım sayesinde tanıdığım, yazılarından, dekoratif mühürlerinden yakından ilgilendiğim sevgili  Ayşın Hanım'ın atölyesini ziyaret etsem çok güzel olur diye düşündüm ve düştüm yollara. Onu ahşap severler Lady Craft adıla tanıyorlar..

Ayşın hanım'ın atölyesi Beykoz'da.. Gerçi o Acarkent tarafında ama ben gitmişken beykoz merkeze de bir uğrayayım dedim, böyle keyifli yollardan geçerek güzel bir güne başladım :) (Evet araba kullanırken fotoğraf çekmiş olabilirim, itiraf ediyorum memur bey :)



Sonra atölyeye ulaştım. Küçük ve çok sevimli bir atölyesi var Ayşın hanım'ın. Sağolsun beni çok güzel karşıladı, kahve ikram etti, keyifli sohbet ettik... Atölyesini didik didik ettim sanırım :) Bir kere şunu söylemeliyim çok zengin bir ham ahşap malzeme seçeneği var, klasiklerden çok farklı ve estetik, güzel şeyler.. (Ahşap malzemeleri de artık internet üzerinden satıyor zaten. www.ladycraft.net adresinden bu güzel tasarımları satın alabilirsiniz) Onun dışında da Ayşın Hanım çok zevkli bir bayan, küçük dekoratif objeler bile o kadar özenle seçilmişti ki atölyede, hayran kalmamak elde değildi. Sanırım Ayşın hanım'ın uzunca bir vaktini aldım o gün, ama ben uyarmıştım gitmeden, gelip de beni atölyeden çıkaramazsanız karışmam diye :)

Sohbet sırasında peçete dekopajıyla mühürler çok güzel oluyor dedi Ayşın Hanım, ben de ben peçete dekopajı yapmadım hiç, beceremem diye korkuyorum dedim. Anında Ayşın Hanım aldı bir ahşabı eline, iki dakikada bana peçete dekopajı öğretti inanır mısınız? :) Tekrar teşekkür ederim Ayşın Hanım, hemen uyguladım eve gidince ve evet haklısınız korkmama gerek yokmuş :)

Tabii ben atölyeye gitmişken birkaç parça birşeyler aldım ordan. Özellikle tavuk-horoz konsepti olan bir ahsap çok hoşuma gitmişti, Ayşın hanım elle boyama yapmıştı ona, hemen ham halini aldım onun tabi ve sanki çok birşey biliyormuş gibi oturdum boyadım elle onu :) Ayşın Hanım'ın yaptığının yanında lafı bile olmaz ama benim ilk elle boyama çalışmam da böyle birşey oldu :)




İş yerinden sevgili Ayşegül Tunca benden yazlıkları için birşeyler yapmamı istemişti, bu çalışmayı kendisine yapmış oldum böylece..

Bir de kendisi inek figürlü süs eşyalarına bayılır, bir de inekli birşeyler yapayım dedim, o da esprili bir pano oldu..



Güle güle kullanın sevgili Tunca'm benim :)

Ayyy söylemeyi unuttum. Ayşın hanım'ın Lady Craft TV'de çok yararlı videoları var ahşap mühürleri tanıtan. Orada bir mühür gördüm "Handmade with love" yazan. Sordum, ondan yok şimdi dedi Ayşın Hanım. Ama benim onu bir şekilde kullanmam lazımdı, çok hoşuma gitmişti.. Naptım dersiniz? Kaşe yapan bir yere istediğim şeyi gönderdim (Sibel sağolsun uğraştı) ve kendime (utanmadan) kaşe yaptırdım :))))) Bakın kaşeme :)



Bazen kendi azmime kendim hayret ediyorum inanın :)

İşte sevgili Ayşın Önol ile tanışmam böyle oldu. O gün konuşma boyunca haftalık özel ders almak istediğim konusunda başını ağrıttım kendisinin ve sağolsun kabul de etti. Ama gelin görün ki o tarihin üzerinden haftalar geçmesine rağmen ben hala iş yerimden izin ayarlayıp gidemedim, ama ilk fırsatta oradayım insallah...

Herkese sevgiler, selamlar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...