22 Mayıs 2012 Salı

İlk Yurtdışı Sevkiyatı

Başlığa bakarak "vaaaaay bu kadar çabuk sipariş almaya mı başladı acaba?" gibi bir fikre kapılan varsa, blogumun adını hatırlatmak isterim kendisine :)))) Abartıyor olabilirim ama rüya da görmedim tabii :) Sevgili kuzenim, bülbül ablam Tubişim, bir arkadaşı için özel bir hediye istediğini söyledi. Ben de  tabii tahmin ettiğiniz üzere hemen "ben yaparım" diye atladım :) Tubişim detaycıdır, öyle sırf süs olmasın, işlevsel birşeyler olsun dedi, ben de bir tepsi çalıştım. İlk defa puantiye yapmayi denedim hem de kendi yaptığım stencil kalıbıyla :) Kalıbi nasıl yaptın derseniz, beni iyi tanıyanlar bilir ki ben birşeyi kafama taktıysam onu bir an evvel yapmadan rahat duramam, olsun diye her imkanı kullanmaya çalışır, gerekirse zihni sinir projeleri geliştirir ve elimden geleni yaparım. Nitekim stencil için de şöyle bir yol izledim. Şerit şeklinde asetat kağıtlar kestim, onları delgeçle deldim, sonra orantılı bir şekilde yapıştırdım, al sana mis gibi puantiye stencil işte :) Şimdi Duygu'cum iyi güzel kalıbı yaptın da bu stencil işini nasıl yapman gerektiğini biliyor musun peki diye sordum sonra kendime:) Cevap:  Yooooo :))) Artık kör topal uydurdum birşeyler, bariz hatalar çarpsa da gözüme, Allah için sevimli oldu tepsim :)




Şu an blogu okuyanların çoğu sadece arkadaşlarım olduğu için aslında çoğunuz biliyorsunuz ama bilmeyenler için söylemiş olayım, bizim bir de taaa ilkokuldan sıra arkadaşım olan sevgili Eren'le birlikte kurduğumuz Mor Ülke'miz var. Ayşe'ye bu tepsiyle beraber bir de Mor Ülke'nin önlüğünden gönderdik. Bu arada bu önlüğün de özelliği şu, Mor Ülke tarihinde satılan ilk önlüktür kendisi ve sonradan birçok kişi "ben de bunun aynısından istiyorum" demesine rağmen bulunamama özelliğine de sahiptir :) Yani Ayşe'cim güle güle kullan SADECE SENDE olan önlüğünü inşallah :)




Şimdilerde başka bir yurtdışı sevkiyatı için uğraşmaktayım ama söylemeeeeeem, sürpriiiiiiiiz :) Bilen biliyor zaten, sürpriz yerine ulaşınca onu da yayınlarım inşallah...

Hep unutuyorum söylemeyi, yaptığım yayınlardan haberdar olmak isterseniz; sayfanın sonundaki mail listesine dahil olabilirsiniz, her yayınımda size bilgi maili gelir böylece...

Sağlıklı, neşeli, güzel günlerde buluşmak dileği ile herkese sevgiler, selamlar...

1 yorum:

  1. tepsiyi ve önlügü canli canli görenlerdenim. gercekten harikalar. :)ceyizimi mor ülkeden düzemeyi planliyorum. :))
    ellerinize saglik.
    Londradan selamlar ;)

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...