13 Kasım 2012 Salı

El Boyaması Kaftan...

Haftasonu Lady Ctaft'ta kursa gittiğimde buna benzer bir pano gördüm. Bayıldımmmm ve ben de bundan yapmak istiyorum dedim. Tamamını ben yaptım diyemeyeceğim ama çok iyi öğrendiğimi umuyorum, şimdi buna benzer bir çalışma daha yapıp pekiştireceğim öğrendiklerimi :) Akrilik boyalar spatula yardımıyla sürüldü, daha sonra yağlıboya eskitme yapıldı. Mühürlerle süslendi (sahici osmanlı mühürü bile yapıldı kaftana hatta :) Sevgili Ayşın Önol ve Ece Hn ellerinize sağlık :)




Not: Kaftanın etrafındaki altın yaldızlı kontur aslında yoktu, onu evde kendim yaptım, Ayşın Hn çok kızacak,  "çalışmayı berbat etmiş" diyecek eminim ama ablama hediye edeceğim bu panoyu ve ablam "kaftan çok belirgin değil gibi sanki" deyince müdahale etmek durumunda kaldım :) Söz bir daha yapmam Ayşın Hn :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogum kaç kez görüntülendi?

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...