4 Aralık 2012 Salı

Bir koşturmacadayım ki sormayın gitsin!

Herkese merhaba

Gerçi en son ne zaman koşturmacasız bir dönemim olduğunu hatırlamıyorum ama bu aralar gerçekten bir başka fena! Annemler hacdan geldi çok şükür... Gidecekler, gittiler, dönecekler derken döndüler bile.. Ama tabi oldukça koşturmacalı bir dönem de geçirmiş olduk tahmin edersiniz ki. Bu nedenledir ki fazlaca birşeyler yapamadım ahşap boyamalarım adına.. Ev darmaduman, ben darmaduman vaziyette devam etmekteydik düne kadar ama dün akşam bi gayret toparladım evi ve kendime, bundan sonra çalışmalara devam ederim inşallah...

Bu arada çok yorucu olmayan iki çalışmam oldu...

Birincisi canım arkadaşım, komşum Gülcan'a.. Hatun bu aralar melekli objelere takmış durumda, melekli bir köşesi olsun istiyor :) Benden de melek figürlü bir saat istedi.. Hadi zar zor internetten bir model bulduk bulmasına da onu nasıl kestireceğiz??? Ben kesim yapan bildiğim birkaç yere mail attım, fiyat aldım... Cevaplardan biri çok enteresandı, zira Gülsüm Güven Hanım (blogu: http://hertelden-everything.blogspot.com) internetten aldıkları ilk sipariş olacağı için bu kesimi ücretsiz yapacağını söylemez mi? :))) Çok şaşırdım ve şansıma çok sevindim tabii ki :) Kendisine ve kesimi yapan eşine bu güzel hediyeleri ve zerafetleri için çok teşekkür ediyorum. Saati kendim boyadım, dekupaj yapmadım. Gülcan'a daha önce kırmızılı bir pano yapmıştım, bu saatte de yine kırmızı tamamalyıcılar olması için melek kızımızın elbisesine kırmızılar serpiştirdim. Acemice de olsa (el boyamasını çok iyi öğrenmek istiyorum!) sonuç bu :)


Bu arada Gülcan da yeni bir blog açtı. Blogunun adı  anneminlezzetlieli.blogspot.com. Yaptığı lezzetli yemeklerin tariflerini yayınlıyor blogda. Pratik ve çok lezzetli yemekler yapan arkadaşımın blogunu izlemenizi şiddetle tavsiye ederim...

Diğer çalışma da sevgili kuzenim, kardeşim Rafet için oldu. Rafet facebook'tan bir saat paylaşmış, çok beğenmiş, "bana biri bu saatten alsın lütfen" demiş :) Saatin orjinali buydu..



Ben de "alamam (zira bulamam) ama istersen yapabilirim dedim veee yaptım :)

Rafet'in matematiğe gereksiz bir ilgisi vardır. Şöyle ki; vakt-i zamanında dayımın bir kuruyemiş dükkanı vardı, Rafet de arada sırada gider yardım ederdi babasına. Birgün uğradım dükkana, Rafet daralmış.. N'oldu hayırdır dedim. Ya bu toptancılar beni deli ediyor, iki saatte bi işi yapamadılar deli oldum, adam burda geldi iki saat hesap yaptı vaktimi yedi, 42 ile 27'yi çarpmak için bile hesap makinası kullanıyor demez mi???? :)))) Hala normal olanın kendisi olduğunu zannediyor inanmazsınız :) İşte bu nedenledir ki beğendiği saat de kendi ilgisine gayet uygun... Kuzenimin eşi Pınar'cığımın katkıları ile işte yaptığım saatin fotoğrafları karşınızda... Ecnebilerle farklı işaretlere sahip olduğumuzdan bölme işlemlerini bize uygun yaptım, onun dışında birebir aynısı oldu :) Güle güle güzel günlerde kullanın canlarım :)





Herkese bol huzurlu, mutlu birgün diliyorum..





5 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım emek sarfederek benim için yaptığın saat için sana çok teşekkür ediyorum. Mutfagıma astığım sanat eserlerinin fotograflayıp resimleri koyucam. Tekrardan teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, eline koluna aklına sağlık . Çok ama çok teşekkür ederim harika olmuş ve çok beğendim. Benim matematiğe olan alakam biliyosunki edebiyatta yok ve öyle süslü püslü kelimeler kullanamıcam ama şunu bilki benim için en az DÖRT İŞLEM kadar kıymetlisin. Öpüldün..

    YanıtlaSil
  3. Ah, beni affet ne olur. Takip etmemişim seni. Çok ayıp çoook. Bayıldım melek saatine. Paylaşmak ne güzel bir şey. Ama itiraf edeyim ki siyah saatte aklım kaldı. Ne kadar güzel olmuş. Ellerin dert görmesin. Bir de canımsın doğrulama kodunu kaldır. Nasıl yapılacağını aşağıda ki linkte anlattım. Sırf bu yüzden izleyicilerin yorum bırakmazlar.
    link: http://hertelden-everything.blogspot.com/2012/12/blogger-yorumlarindan-dogrulama-kodunu.html

    YanıtlaSil
  4. çok yaratıcı tasarımlar bayıldım...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil

Blogum kaç kez görüntülendi?

e-posta ile takip edin (Follow by Email)

İzleyiciler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...